det är väl onsag idag va?

nu ska jag vara duktigt och blogga hade jag tänkt.
var precis på siba och kikade på min älskling (systemkameran jag ska önska mig till min födelsedag), de är bara till att vara riktigt snäll fram till sista april då. och elin kom med en fullständigt lysande idé innan jag drog, att vi skulla ha ett litet gemensamt partaj någonstans runt våra födelsedagar. smart kvinna det där! grilla tycker jag skulle vara trevligt, kul kommer de bli ivarjefall!

och sen.. vart tog de fina vädret vägen? jo, de försvann samtidigt som min ork ungefär. långt bort någonstans, den som hittar de får en puss, okej?! är i stort behov av båda två just nu. har nämligen en ett föredrag och ett arbete om rymden att göra på två veckor. plus att vi fick redan på att vi måste redovisa om nå skit i hemkunskapen, kommer dock inte ihåg när de skulle vara färdigt. inte för att jag tror att ni är speciellt intresserade om vad jag har för läxor att göra, men det är min blogg så jag skriver vad jag vill, så det så!

när man nu sitter här framför datorn en onsdag kväll och tycker att livet känns lite tungt, så sitter man och drömmer sig bort till helgen. då blir de mega mys med emil någon dag ivarjefall. sen tänkte jag kanske höra med catie ifall hon har lust att ta en fika någon dag kanske. om hon har tid, det visar sig! nu ska jag försöka träna lite så att man inte börjar bli alldeles för tjock..


Kommentarer
Postat av: catie

alltid baby, alltid! :D hör av dig bara =D dock kan jag inte imorgon kväll, men kanske på dagen eller typ på söndag eller nästa vecka? either way, vore fett kul!

2008-04-12 @ 00:31:18
URL: http://catieeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0