it is hard to see

nu har jag suttit och slitit med de där jäkla rymdenarbetet sen jag kom hem, och nu är jag äntligen klar!
men nu äre bara att ta nya tag och göra klart föredraget om asien som ska vara klart om en vecka,
man ska stå och babbla i typ en kvart. och jag har inge mycket fakta alls, jag kommer få diskutera med mig själv och analysera jätte mycket, hjälp mig? nån som har nå åsikter om kvinnornas situation i kina?

de har varit minstsagt lite spänt här hemma nu ett tag. sen morsan kom på mig med rökningen i veckan.
och sen att farmor är väldigt sjuk gör ju inte stämningen bättre liksom. tur att man har storasyrran ivarjefall,
känns som den ända vettiga personen här hemma just nu och emil såklart, som alltid ställer upp när man behöver honom.
men sen pappa och jag bråkade iförrgår, har mamma och pappa nästan börjat fjäska för mig.
vad är det nu för skit på gång liksom?
äsch dom kanske insåg hur riktigt elaka dom faktiskt var och fick dåligt samvete, om nu far min kan få de!

shit vilket sockersug jag har nu då! usch..
men här ska inte ätas, utan tränas. så man splipper skämmas i sommar.

jävla mycker födelsedagar nu också, min bland annat!
påminnelse till mig själv: dagispolaren elin fyller år på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0