life don't suck!

yes! då var det måndag igen. och en hel vecka sen jag blogga (måste verkligen bättra mig). måndagar brukar förövrigt kännas väldigt tungt, men måste säga att de känns nästan bra. ta mig tusan liksom! har en liten teori om att de är ljuset som har en posetiv invärkan på mig, precis som på dem flesta andra också i och för sig. men de är alltid skönt när man inte har något emot att pallra sig upp imorgon och gå till skolan.

så vad har man hunnit med på en vecka då? det är ju nått man kan fundera på. veckorna är ju inte speciellt händelserika. skolan som gäller liksom. börjar känna mig väldigt slö i skolan, orkar liksom inte anstränga mig. känns inte som att de är speciellt nödvändigt heller, så varför slösa på energin?
permanentet håret har jag faktiskt gjort! i fredags! ojoj, vad snyggt de blev, tyckte ivarjefall jag. många andra verkar vara väldigt skeptiska. äschdå! precis som Gus sa i lördags "man ska inte se ut som alla andra" och de gör jag väl inte nu ivarjefall. så efter besöket hos frisören var de sex party med emil, vilket aldrig är fel liksom! nejmen, vi umgicks och glodde på tv. man vart till och med bjuden på middag - korv och pommes! emil är ju för bra <3
sen i lördags då vart de lite party party hemma hos Gus. efter en utflyckt runt hela stan kom jag amanda och antonia dit, sist av alla precis som vanligt! där vi hittade Gus, emil, elin, sebbe och en väldigt dragen liza. lottpott, ida och emelie dök också upp under kvällens gång. det var riktigt kul! de slutade med att jag hamnade i säng med emil, sebbe och två dildosar. resten får ni väl lista ut själva!

nu satt jag, johanna och mamma och diskuterade ifall jag skulle få åka på peac&love eller inte. ibland äre bra att storasyrran finns och ställer upp för en, så att mamma ska lyckas få någon som helst verklighetsuppfattning. får väl hoppas på det bästa. skulle ju verkligen vara hur kul som helst! nu tänkta jag försöka träna lite. eftersom att jag bestämmt mig för att sluta i innebandy. da är liksom inge kul längre. så nu kan mina skit tränare ta sig i röven och dra åt helvete!


image11

här har vi en sebbe, från i lördags!
bilden var ju hur klockren som helst :)

Kommentarer
Postat av: catie

HEHE FAN VA SOFT ATT DU SNACKAT MED DEM NURÅ! =D
du mååååååste följa med, fyfan va kul de kommer bli!
Stupfull 5 dagar i rad, javisst ;)
Heheheehe
Tänk alla bra band!
Fan de här kommer bli guld!

2008-04-08 @ 19:59:52
URL: http://catieeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0