skämtare sökes!

då äre första april igen då. och inte en skojare i sikte! föroutom vlt då.. men de kan ju omöjligt räknas. haha årets skojeri var ju nästan lite finulig dock. alla i min lilla kolini här hemma gick på de förutom den exkremt smarta och klipska moi! mitt och charlottes lilla skämt bli nog inte av. men de kommer ju fler år! kan man ju alltid hoppas. men vem vet.. man kanske går och dör imorgon. tänk om de skulle falla ner en såndära rymdsten eller nått och träffar en rätt i huvudet, men de får jag väl hoppas att man slipper kanske. och på tal om hur smart jag är så har jag precis börjat hajja matten som vi ska prov på imorgon, och tur var väl de! man vill ju inte hamna på G-gränsen igen heller. "men vad gör de om 100 år när allting kommer kring?" - för att vara lite posetiv! de är välidgt lätt att vara posetiv när de är sånt här underbart väder. man går ju mer än gärna ut och sätter sig på herrgärdes skolgård i sin ensamhet, sällskap funkar ju också i och för sig, och tar sig en riktigt härlig cigarett. funderar skarpt på att göra de faktiskt! men innan de ska jag nog dunka lite melodifestivalen med min kära lillasyster. hon är ju för bra! och hon har ju sån jäkla tur att hon antagligen kommer få ärva sin systers skömhet, HA!

och juste, nu föll de ner en femöring! de är ju ta mig satan bara 30 dagar kvar till min och kungens födelsedag! måste börja jobba på att få ut mina kära päron. men de ska nog gå bra, tror jag.. hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: catie

Och 23 dagar kvar för moi! :D hihi.
Och jag hoppas du önskar dig systemkameran utav din morfar, så du kan få pengar av dina föräldrar och följa med på PEAAACEEE & LOOOVEEE!!!

Fyfan vad kul det skulle bli asså! :D Supa, Sola, Softa till Musiken ajt :D

2008-04-01 @ 22:25:41
URL: http://catieeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0