Edward is his name

nån jävel har fått tag på mitt lösenord och påstår att den älskar mig!
det är väl någon som inte är helt klar i huvudet. undra vem denne mystiska person är..

känner mig full av energi och kan inte sitta still.
men! om jag ska vara ärlig så har jag nog ingen överskottsenergi egentligen.
den enkla förklaringen är nog att jag antagligen är övertrött, jo så är det,
men man kan ju alltid fortsätta att låtsas att de är överskottserergi jag går och bär på.

och en till sak..
jag är nykär! Edward heter han.. och är vamypr.
han är med i filmen Twilight och boken Om jag kunde drömma, vi vet..
som btw läste ut på två dagar, lalalalala...
kika här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0