love the sun!

åh vad jag älskar det här vädret.
har legat ute och jobbat på brännan både igår och idag, så lite färg får man väl hoppas på.
nu har det bara den här veckan kvar, som jag bara ska gå tre dagar av, och nästa vecka då vi också bara går tre dagar, och det är inte ens riktigt skol dagar. sen är det sommarlov!
riktigt skönt men läskigt också. för efter lovet är det gymnasiet som gäller. lite rädd för vad som kommer hända.
allt kanske blir helt fel och misslyckat, man vet ju liksom aldrig.
de flesta säger att dom längtar och tycker att de ska bli kul, vilket jag förstår, halvt..
visst, lite skönt med omväxling ska det ju bli.
men på många låter det som att dom vill dumpa allt som har med sitt gamla liv att göra och börja helt om på nytt.
vilket jag tycker är väldigt tråkigt eftersom att ivarjefall jag har hoppats på att hålla kontakten med de flesta.
men det ordnar sig nog, på nått sätt :

helgen då..
öhh.. jaa.. i fredags var det djäkne som gällde igen.
men det är lika kul varje gång, den är väl dom underbara människorna som gör det!
och i fredags var det även några nykomligar med, kommit för att stanna kanske? det vet man aldrig.
underhållande var det iallafall. och jag mådde okej.
bägaren svämmade inte över, duktig elli!
dock så lyckades jag glömma kameran, igen. så inga bilder blev det tyvär.
och igår kilade jag och elin ner på stan vid åtta tiden och köpte glass.
vi fick också sällskap av liza efter ett tag.
sen kilade till ica ettan.. typ. där 9D hade klassfest. haha, herregud. vilket gäng! nu hajjar jag vad emil och gus har snackat om.
men vart väl inte kvar där alldeles för länge. började kila hem runt kl. tio.
då var jag trött må jag säga! jag förstår inte varför, men så vare. så efter lite mys med emil bliev det till att sova.

idag har jag stekt hela dagen, som sagt var.
läst ut en hel bok. men det var ju spökhistorier, så det var ju ingen konst.
amanda ringde nyss och frågade ifall jag hade lust att komma till vasaparken och mysa med henne, antonia och anna, tror jag.
orkar nog inte riktigt de. uppskattar att bli frågad iallafall :)
men de blir nog till att stanna hemma och bara ta det lugnt.
det okända börjar om den timma, så jag ska väl kika på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0