10 days and nights

åhh vad jag känner mig som en upptagen person när jag int har tid att blogga, trorts att alla vet att så inte är fallet.
men ja.. studenen  var det senast va?
efter det har de hänt lite saker ivarjefalll!

- elin, gustav och jag blev grundlurade av buss 16
- badat från piren för första gången i år
- spexfoto för 9b1
- sista giddefestivalen
- skolavslutning
- 4 månader med emil
- midsommarafton
- gustav har dragit vidare till australien i en månad

     
     

visar de senaste 10 dagarnas händelser lite mer i bilder än i ord.
orkar inte riktigt skriva och berätta om allt..
men vad är det man säger, en bild säger mer än 1000 ord.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ehem! Jag blev inte lurad av Buss16. Det var bara ni! :D

2008-06-26 @ 03:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0