yeah yeah wow wow

ojoj..
nu har det gått en hel vecka sen jag bloggade sist.
man har ju ingen lust att sitta inne med datorn när det finns så mycker annat att göra.
men nu har jag ivarjefall varit på lögarängen några timmar med min älskade familj badat men solat mest,
så nu tog jag mig tid!

i onsdags var jag hemma nästan hela dagen och hjälpte mor min med förberedelsena för syrrans student.
blåste en hel del ballonger, vart lite snurrig i huvudet där ett tag, handlade, lagade mat.
är jag duktig eller är jag duktig?
det känndes ivarjefall som att jag gjorde mer nytta hemma än i skolan.
sen kom emil hit på kvällen och sov för att han skulle vara med under hela syrrans student som lite moraliskt stöd till mig.

syrran väckte miig kl. sex på toradagsmorgonen och skulle ha hjälp med en massa saker håret, sminket och klänningen.
sen vid sisådär kvart i sju kanske drog vi ut och tog lite kort på studenten.
det var dock riktigt roligt faktiskt!
efter det kilade hon iväg på champagnefrukost och jag gick och la mig hos emil en - två timmar till.
sen upp och flytta runt bort och göra sig själv iordning.
iväg till skolgården och vi var sena som vanligt.
väl där var der äckligt varm och jag och emil var tvungna att tränga oss längst fram för att ta kort, HEMSKT!
när detta var klart vart det stan för att titta på vagnarna med liza och freja.
stod väl där en timme eller så innan vi drog hem och vilade lite innan gästerna kom.
jävla ståhej! var helt död i slutet av dagen.
på kvällen drog gänget ner till vasaparken/stadshuset där vi spenderade största delan av kvällen och umgicks.
sen hem och sova!

  


ifredags vart det löga med samma gamla gäng bada men ändå mest sola.
där till halv fyra - fyra så där.
hem för att fräscha upp sig lite och sen iväg till emil och kika på film och bara mysa. det var ett tag sen!
sen hem till mig och sova.

igår (lördag) åkte jag och emil ut till hans morbrors stuga igen.
det är så skönt där uta, man kan bara vara!
vi tog det vara lugnt bastade, solade och mös liksom.

 

idag har jag varit på löga med familjen som sagt,
och nu ska vi snart käka pizza, det var länge sen.. känns det som!
imorgon är det klassföreståndardag i skolan, men vi vet väl inte vad vi ska göra?
men det blir säkert mysigt.
nu ska jag försöka sova lite.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0