äta bör man annars dör man!

usch vad jag blit trött på mig själv och min kropp ibland, jag har nämligen blivit sjuk igen. mitt imunförsvar är juinte att skryta med. dålig dålig timing måste man säga, de är ju lov! men de blir till att knapra alvedon och vila ikväll så kanske man har tur och känner sig lite bättre imorgon. humm.. skulle nämligen vilja träffa lottpott, saknar henne <3 känns som en evighet sen man såg den tösen!

funderar på ifall man kanske skulle kila och hyra en film, så man har nått att göra ikväll.
men äsch de visar sig!
lär nog ta mig nått att äta snart, även om man inte känner sig så specielt sugen.
"äta bör man annars dör man!" - som emil säger!
oh, idag är de ju den dära dagen när man ska äta vofflor, ska nog sätta min kära storasyster på de!
KORSNING!

Kommentarer
Postat av: lisa

snygg blogg
kika gärna in på min blogg (:

2008-03-25 @ 19:29:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

riktigt snygg blogg faktiskt ! =)

2008-03-25 @ 19:33:37
URL: http://www.misstrasselsudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0