detta är livet!

oh! nu är febern borta ivarjefall, även om man inte känner sig riktigt på topp än. men de är ju ett steg i rätt riktigt!
men igår vart jag så uttråkad, efter att bara ha legat i två dagar, så jag gick ut på en promenad och hamnade tillslut hos min favorit emil! då vart de till att kika på mysteriet på greveholm, de är ju så bra. klart den bästa julkalendern hittills, helt klockrent! vi tittade på de tolv första avsnitten, sen var de mega mys ett bra tag sådär.
och kl. åtta i morse så satte klockan igång, emil skulle nämligen iväg på extra matte. så de vart till att ta en uppfriskande promenad hem, väl hemma deckade jag ett par timmar.

nu blir de väl duschen snart, när man får orken att ta sig upp ur sängen!
och ikväll blir de bio med gänget tror jag och de är väl aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0