16 dagar?

detta är underbart!
hade det sista provet för terminen idag. nu lägger jag ner allt. betygen sätts imorgon.. eller var det på fredag?
aja, man kan ivarjefall inte påverka någonting nu.
nu kan ju skolan få sluta. de sista veckorna är så onödiga. man gör ju inget annat än att latja runt!
inte för att det är nå fel med det, men de skulle ju vara skönt att slippa göra det i skolan liksom.
jag har iallafall firat detta alldeles själv med ett par fruktdrinkar och en glass.
nått ska jag väl få för att jag är så duktig!

imorgon ska jag och amanda till rudbeck och kika på utklädnasshowen.
har ju hört så mycket snack om det från syrran så man måste ju bara gå och titta hur resultatet vart.
sen så ska jag, elin, lotten, joanna och daniella spela in våran film.
vi ska göra en parodi på röd luvan, nå svenska skit. haha de lär nog bli intressant!

det känns som att de är helg när som helst nu snart.
så vi får väl hoppas på att det går fort!
på fredag blir det ännu än djäknebergskväll, vilket elli tycker om.
något att se ifram emot är ju alltid bra likosm.



Kommentarer
Postat av: catie

hehe, jag ska också dit och kolla med skiljebotjejerna imorgon! :)

see you there!

2008-05-27 @ 18:47:03
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0