livets gång

har på order från emil tänk att blogga lite nu.
de var ju faktiskt ett tag sen, hade tänkt att lägga ner detta ett tag, men vet inte. the future will tell!

såå.. mitt liv är inte speciallt händelserikt för tillfället, ganska skönt dock måste jag säga.
umgås med mina samma gammla älskade polers och gör samma gammla roliga saker, och jag menar roliga.
jag stortrivs vill säga!
ett undantag är att min farmor avled för nu en vecka och fem dagar sen sen, den 30 april.
sen dess har jag haft väldigt svårt att sova, speciellt ensam, och med de får jag huvudvärk och har nu gått och blivit sjuk.
jag ligger och väntar och hoppas, att hon ska visa sig eller göra nått, bara så att jag vet att hon finns runt oss och att jag kommer att få träffa henne igen.
vi pratade ofta om det övernaturliga, det var en av många saker som vi hade gemensamt. att vi båda var väldigt intresserade av sådant.
vem ska jag nu prata med om sånt liksom? runt mig finns nästan bara skeptiker.
vilket jag inte tror hjälper så mycket på dän där fronten om att hon ska visa sig, vilket hon i livet har lovat att hon ska göra, eftersom att andar oftast bara visar sig för såna som tror.
min farmor är ivarjefall den bäst, och jag saknar henne nått så oerhört. men att dö är precis lika naturligt som att födas.
jag är i princip helt säker på att jag kommer att få träffa henne, och då kommer hon att vara den farmor jag hade för ett år sedan!

image12
farmor och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0