rubba min vardag

emil kilade precis iväg, han hälsade på mig en stund efter skolan.
och nu är project runway slut och jag tittar på the hills och sitter lite vid datorn som jag alltis brukar göra kl. fem på vardagar.
man har ju sina rutiner liksom, ivarjefall jag! mina vardagliga rutiner kretsa runt olika tv-program eftersom att det är det jag brukar underhålla sig med oftast.
något som är riktigt kul är när andra rubbar ens vardag, om nån hör av sig och vill hitta på någonting tex.
händer dock väldigt sällan, det brukar oftast vara jag som får ta tag i saker och ting, bortsätt från emil.
så det efterlystes, roliga människor som vill hitta på roliga saker och rubba min vardag, tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emil är bra (:

2008-06-01 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0