don't say a word - sonata arctica

satt och läste don't say a word - sonata arctica texten och blev lite smått upprörd.
någonting som man hör runt omkring sig hela tiden är folk som trackar på varandra till höger och vänster.
det kan vara hur man pratar, går, beter sig och inte allra mins hur man ser ut.
varför kan inte alla få se ut hur dom vill och få vara den dom är, utan att behöva höra dittan och dattan om det.
en person som är riktigt cool enbart för att hon är sig själv är min kära barndomsvän elin ström.
hon har alltid gått sin egen väg och har alltid struntat fullständigt i vad hennes omgivning tycker om henne.
trots att hon många gånger fått höra att det, det och det är fel på henne.
jag har bestämmt mig för att försöka bli lite mer som henne och bara vara jag och se ut som jag.
vi älskar varandra och vårat röda och stora svara hår och våra konstiga klädstilar.
så det så!

I'm choking on this life
I think we tolerate your hate


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack tack =D

2008-05-19 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0