förklara. inte försvara

var i skolan idag, känns som att det var ett tag sen.. och de var de väl också i och för sig.
har missat äckligt mycket, fick till exempel reda på att jag har franska prov imorgon, vilket kommer gå åt skogen.
men det är som det är, orkar inte riktigt heller anstränga mig.
fick ivarjefall sluta tidigt idag, typ efter lunch. så jag och elin kilade ner på stan för att förskaffa oss lite nödvändiga grejer,
som elin sa: "shoppa gör en lycklig i själen".
ha äntligen köpt en ny navelpiercing också, så nu blev det en spindel.
köpta också en t-shirt, ett linne och ett par solglasögon. så nu är man redo för sommaren!

  

åh, jag är helt uppspelt. för att gänget planerar att åka och hyra stuga ett par dagar i sommar på en camping som min familj brukade åka till när jag var liten.
längtar riktigt mycket, känns så skönt att komma iväg med andra än familjen, så jag hoppas verkligen att det blir av!
 
imorgon skulle tydligen jonny rex spela på sigurdsgatan, funderar starkt på att hänga på elin dit.
känns som att det var väldigt länge sne jag gjorde någonting.. typ.. äsch jag vet inte, skitsamma!
ska nog dit ivarjefall, billigt och bra liksom.
nu lär jag väl försöka få inte franskan lite ivarjefall och käka någonting, känner mig super hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0