you are my world

fick komma ut ett tag igår, rikitgt skönt efter att ha suttit hemma hela veckan.
gick och fikade med elin, catie och amanda sen kom också emil, sebbe, elin f, matte och gustav.
var verkligen jätte kul att träffa catie, det var länge sen!
vi satt på kalles och umgicks, pratade allmänt mycket skit och lyssnade på emils och sebbes dåliga humor tills dom stängde.
då hamnade vi utanför HM, där stod några snubbar från pingskyrkan och bjöd på kaffe.
så där satt jag och catie och drack kaffe och pratade om allt och ingenting, saknar de lite grann.
emil och sebbe hade en het diskution med gubbarna om homosexuella, dom kom nog inte fram till något vettigt,
men det var ivarjefall rikigt intressant att lyssna på!
men jäklar vilken mysko syn som har på homosexuella: " en sjukdom som botas med bön".
tänk vilken sjuk kristen bubbla dom lever i.
det är inte så att jag inte respekterar dom som tror, men många som är väldigt kristan står och säger att homosexuella är onaturligt och att det är en sjukdom och sen att gud älskar alla, är inte de de dubbelmoral så vet inte jag!

sen kilad vi till burger corner till burger corner för att låna toaletten och värma oss lite.
emil och sebbe lekte lite paparazzi och vi satta bara allmänt och umgick och pratade där också, riktigt kul var de!
innan det var dags att kila hem vart det en sista kopp kaffe till.
när jag och emil kom hem började jag må äckligt dåligt, mådde illa, hade ont i huvudet och hade en jätte konstig kännsla i kroppen.
så det var bara till att ta en dusch och sen sova.

ikväll kommer farfar och mormor hit och käkar, emil också tror jag.
så det blir nog trevligt!
sen får vi väl se vart vinden för oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0