you have no idea

herregud vad varmt det är överallt! svettas vart jag än och vart jag än gör.
men det kanske hör ihop med med den konstiga känslan jag har haft ända sen i fredags.
mår lite halv illa och har ont i huvudet mer eller mindra hela tiden, lite små irriterande måste jag säga.
aja.. får väl hoppas på att det försvinner snart.

ingen vidare dag i skolan ida, onsdagar är ju ingen favorit dag precis. börjar tidigt och slutar sent.
plus att jag fick mitt första ig idag. åt helvete med franska!
men man ska ju ända välja bort ett ämna i slut betyget, så det blir väl det då.
har skit mycket att göra i skolan. tex. massa hemkunskaps grejer för att få mitt mvg.
också är de kemi prov på tisdag, och jag har inte varit med på en ända genomgång.

och nu på fredag är det farmors begravning då.
känns skönt, tycker att det har varit jobbigt att behöva vänta på begravningen i flera veckor.
det är ju liksom ett avslut och efter det kan man ju gå vidare och saker och ting kan ju bara bli bättre, eller?

emil kommer hit snart också. har inte träffat han på typ en dag, och jag saknar han redan. 
så det blir nog inge jonny rex.
men dom spelar väl flera gånger.
undra när alto stratus ska spela nästa gång, får hålla utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0