I am so so sorry my darlings

oj vad jag har varit dålig på att blogga nu några dagar.
förlåt så hemskt mycket.

nu är det söndag hur som helst, och det är skola imorgon.
det ska bli kul att träffa klassen igen och så,
men borstsett från det så hoppar jag inte av glädje precis.
just nu är det väldigt frestande att sluta skolan, och börja jobba istället,
även om jag vet att det inte funkar liksom. dröma går ju.

denna helg vart det partande både fredag och lördag, vilket tog rätt hårt på kroppen.
det var minst sagt tungt att jobba idag, men fick sluta i ganska hyfsad tid så de gick okej.
ska jobba även imorgon direkt efter skola. sen sätter det riktiga schemat igång igen.
och du är det bara tisdag och lördag som gäller.

nu ska jag fortsätta titta på lilla sjöjungfrun med min lilla syster. tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0