jag är klok, egentligen

jag pratade med en god vän för några dagar sen.
och jag fick för första gången, som jag kommer ihåg ivarjefall,
höra att jag duger precis som jag är.
eftersom att folk försöker konstant göra en till en bättre person, enligt dom.
sen om den här person sa det enbart till mig för att jag behövde höra det,
det vet jag inte. det jag vet, är att det hur som helst var väldigt skönt att höra.
stöd och tröst kommer ofta från oväntade håll.
och ofta från människor som inte ens förstår att det dom säger sätter spår.

så till er som tror er vara älskade av mig.
jag älskar er enbart för att ni är ni, och inget annat.

och vad det gäller mig, take it or leave it

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är klok och vi älskar dig för den du är, det vet du.

2008-11-08 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0