kyckling på fredag

då var dagens tupplur överstökad, så nu är jag pigg och glad igen.
vill ut i snön och leka tror jag, ska kanske höra med catie om hon vill leka med mig.
men först ska jag äta, stinaskyckling faktiskt.
HAHA, kommer ni ihåg den dära reklmen,
öhh.. hur satan gick den.. jo.. kyckling på fredag då mår man riktigt bra.. kyckling på fredag är det ända jag vill ha.. kyckling på fredag.. öhh.. blablabla.. jag vill ha fredag idag..
kul! dock så är det ju onsdag idag, men de spelar ingen större roll.

och på lördag är det klassfest (hoppar och stutsar av glädje).
jag kom med den briljanta ideén att ha pyjamasparty,
men ingen kissade på sig av exaltering över det, sorgligt nog!
nu ska jag titta på bevery hills och vänta på mat.
kyckling på fredag lalalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0