någon som har en sticka jag kan kissa på?

om jag nu ska lyckas bli en sån där som blir rik på bloggen,
är det ju en fördel att man bloggar också.
nu är det fyra dagar sen jag bloggade, fan vad jag suger på detta!

dock! så har jag blivit väldigt tjock om magen.
kan ju bero på allt skit jag äter och att jag inte rör på mig ett skvatt.
eller! om jag har tur, så är jag gravid.
och då behöver jag inte ens anstränga mig längre.
bara nämna då och då att jag är på smällen.
så att folk kan börja berätta för mig hur oansvarig och allmänt förvrängd i huvudet jag är.
lätt som en plätt lätt.

det är ju mysigt är ju att de snöar ute och att jag har lite ljus tända.
det som är mindre mysigt är att denna dag kommer gå åt till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0