And if it's real, Well I don't want to know

tänk vad fort saker och ting kan ordna upp sig, så nu vill jag leva igen.
det finns även en viss förståelse, men till en viss gräns!
sen säger jag inge mer. punkt slut.

måste säga att jag är lite stolt över mig själv, har bara sovit till typ nio - tio under helgen. vilket, förhoppningsvis, betyder att jag inte kommer att vända allt för mycket på dygnet under lovet. fick inte i mig speciellt mycket mat under gårdagen, så idag vart det kinabuffé, ja jävlar vad jag kan äta när jag vill.
ikväll blir det bio med emil. ska även ha bio här hemma med min lillasyster nu, vi ska titta på skönheten och odjuret, om jag får bestämma alltså.

ska även jobba väldigt mycket denna vecka,
tisdag 17.00 - 20.30
onsdag 11.30 - ?
fredag 12.00 - ?
lördag 17.00 - 20.00
söndag 12.00 - ?

så kom och hälsa på va!?
burger king, erikslund. men inga rabatter kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0