äntligen fredag

yes, trots att jag vakande med migrän imorse, igen (!!) så känns det oerhört skönt att det är fredag. får se om den hära huvudvärken envisas med att hålla i sig hela dagen, eller om jag kanske kan ta mig ut ikväll och göra någonting. vi var några stycken som funderade på att slå oss ner på stugan ett tag, men det visar sig.
 
jag har ivarjefall sovit mestadels av förmiddagen och klämmt i mig en macka till frukost. är ju egentligen inte så jävla sugen eftersom att jag mår en aning illa, men migränen blir bara värre om man låter bli . ska nog duscha av mig lite snart och sen kanske försöka äta någonting mer.

var förörvigt väldigt nöjd med håret. det mesta rök eftersom att de var så oerhört risigt, efter all färgning och permanenten och grejer. så nu är det typ axellångt men luggen av kvar såklart. som är lite utav mitt kännetecken. hehe.
nu blir det duschen dårå, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0