hejsan..

..hoppsan fallerallera när julen kommer ska var ända unge vara glad. om det ändå var så väl, att julen kommer alltså. har faktiskt tänt lite ljus här hemma för att skapa lite julkännsla såhär i oktober. jag har hört att dom har plockat fram julsakerna på ikea också? kanske ska ta mig en tur ut dit då någon dag. jo, som du kanske förstår så skulle jag hemskt gärna vilja att det var december började närma sig. tänk er.. förhoppningsvis snö, tända ljus, julförberedelser och massa mys, åhh älska älska älska älska!

idag så skulle jag enbart ha haft två lektoner, men vaknade med migrän, såklart. sovit bort det mesta av det men de känns fortfarande lite grann. har varit duktig och pluggat lite svanska till provet på tisdag. måste även ta mig iväg till malabergscentrum med catie och klippa mig hos liza. ser väldigt mycket fram emot och klippa mig hos någon jag känner, eftersom att liza vet exakt vad jag vill ha, och endast för 50 kr, lycka!
nu ska jag äta upp tacosresterna från gårdagens middag, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0