i like this feeling

ja jävlar vad skönt det är när man känner att nu är jag klar med pluggandet,
nu kan jag inte göra någe mer, så känner jag just nu!


som jag redan har påpekat så suger jag på alla slags språk, franska och italienska ivarjefall. men nu har jag pluggat och jag siktar bara på g hursomhelst och de ska nog gå vägen.

emil kom och gjorde mig sällskap också, vi åkte iväg och köpte godis att fetta på, jag får nå äckligt godissug ibland. eller rättarsagt sockersug, dock så tror jag att det är cola jag behöver men de tänker jag förneka ett tag till. har kikat på det okända som var precis lika bra som vanligt, onsdagar kl. 20 tv4+, rekomenderar starkt! rekomenderar också hemsökta hus, söndagar runt kl. tolv tv4+, de har jag även babblat om förut! ja tänk vad spöken är facinerande, enligt mig dårå. nu ska jag titta på efterlyst och dricka te, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0