känd bloggare.. javisst!

haha, kom på nu. satan i gatan vad ful jag känner mig när jag sitter och blogga flera gånger om dagen, trots att ingen läser, typ. de är väl mest för att fördriva min egen tid eller för att jag försöker inbilla mig att någon skulle bry sig om vad jag gör om dagarna eller om mina åsikter för den delen. och en till sak, en blogg utan bilder tycker jag är dötråkig. och det är precis vad min är för tillfället, bildlös. men nu måste jag ju faktiskt försvara mig själv och säga att min kamera pajade i sommras, dock så hoppas jag på en systemkamera till jul. aja, nej vet ni vad! nu har jag bestämmt mig! jag ska bli en såndär känd bloggare som tjänar massa pengar på bloggen. måste bara bli gravid, riktigt snygg, modefreak, läskigt kåt eller snuskigt rik, humm... äsch! det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0