kort meningslöst inlägg

lördagmogon.. god morgon!
hade inte riktigt tid att skriva igår. det var fix och och sen party på hässlö. där kan jag ju inte påstå att jag stortrvides precis, alla stod bara i klungor ut i den frostiga höstnatten. så vi tog bussen hem ganska tidigt, vissa kilade hemmåt och vissa bussade vidare mot efterfest på gryta. själv sprang jag och amanda till burger corner för att kissa och inhandla, friterad långa potatis bitar, har ingen aning om hur de stavas så jag tänker inte ge mig in på det, sedan satte vi oss på herrgärdet ett tag och åt de där friterade långa potatis bitar och pratade en massa. sen hem och sova med sinkkonen.

idag vettafan vad som händer, något, ivarjefall.

Kommentarer
Postat av: Elin S

Varför handlade ni på det där våldtäcktsstället?

2008-10-05 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0