sitta på de hårda träbänkarna i värmen inne på stugan <3

åhhh... hungrig. håller på och letar fakta om kansas city till engelskan och lyckades börja läsa om typ BBQ stället. det bara vattnas i munnen och jag riktigt känner hur min magen skriker efter mat, stackars.. har föedrag om kansas city på måndag och ett äckligt svårt prov i svenskan på tisdag, har en helt ny syn på ordklasser nu, och det är inte positivt.

lyckdes även få ihop gänget för en fika imorgon, någon där kanske kan hjälpa mig om jag har tur, hehe. men det är hemskt vad svårt det är och få ihop gänget till en fika, det tog en hel timma, men jag lyckades, heja mig!
nu ska jag skriva ut min information om kansas city, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0