söndag hela veckan

god morgon!
har sovit lite halv taskigt inatt, vaknat flera gånger och haft äckligt ont i magen. alltså jag är så långt ifrån utvilad som man kan vara just nu. drömma mardröm hann jag göra ivarjefall, de som har sett wrong turn, filmen alltså, förstår att den var inte trevlig. sitter för tillfället och försöker lista ut om jag kommer att kunna ta mig till skolan imorgon, så jag vet om jag måste plugga och sådära. jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna ta igen allting jag missat de här dagarna på lovet, men de ordnar sig nog!

fick btw reda på av min syster igår att schemat är klart och jag kommer att jobba på burger king tisdagar och lördagar mellan fem och åtta, vilkt är sex timmar i veckan x 70 kr/timmen x fyra veckor på en månad = 1680 kr/månad. jag kommer blir rik rik rik. jag är lycklig lycklig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0