tisdag, right?

jajävlar...
hade stora problem med att somna igår kväll, men lyckades ivarjefall runt klockan ett kansk. släpade mig sen, duktigt som jag är, upp klockan sex imorse duschade och satte mig nere i köket för att äta frukost för, en gång skull, och plugga lite innan jag kilade iväg till skolan. men så fort jag började äta kännde jag mig riktigt kräk-klar och lite borta i huvudet. undersökte saken och febern hade gått upp, såklart.. så det vart till att hoppa ner i sängen igen. borsett från den dära stunden jag var uppe imorse, så sov jag tolv timmar i rad. yrat har jag också gjort, vaknade gråtande, verkligen heja
mig!

nu har jag vaknat och sitter kvar i sängen och tittar på mannen som talar med andar. ska nog försöka äta någonting snart, är hungrig men känner ändå inge behov, vilket är lite jobbigt, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0