Trött Elli

äääääääääntligen hemma, eller, har hunnit duscha också.. he.
jag är urtrött, efter att ha jobbat i tre timmar.
fattar inte hur folk orkar jobba tio timmat, ja jävlar.
efter jobbet åkta jag hem till mormor ett tag och kikade på hockey.
dom visade ju Vik - Bofors på tv4sport, och VIK vann med 6-3, woohoo!

ska nog gå och lägga mig snart hur som helst, måste ju upp tidigt imorgon.
eller.. ja.. kl nio, börjar nämligen halv tolv.'
dock så hoppas jag verkligen att någon utav min kära vänner hittar på någonting vi kan göra imorgon.
börjar bli lite sådära rastlös.
och jag kan ju liksom inte ta tag i saker och ting, smo jag brukar göra, när jag jobbar, daaaaahhh!
good night!

Kommentarer
Postat av: Emil

jag älskar dig elli :)

2008-10-29 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0