slappardag

ja jävlar vilken dag! hö, eller inte liksom..
började klockan åtta i morse med kommunikation, ganska kul idag faktiskt. efter det var de samhäll, med tråk-håk och sen italienska. funderade starkt på att strunta i italienska all tid framöver, men catherine fick mig på andra tankar. kom hem runt ett, gjorde mig några mackor, la mig ner för att titta på harry potter och somnade. vaknade igen kvar över fyra. så nu är jag klar med alla geogrfifrågorna och engelskaföredraget, typ, ska bara skriva rent och sen träna lite på det. sitter här nu och lyssnar på tomas ledin och längtar tillbaka till konsterten i augusti, det var rikitgt kul de! jahaa.. vad ska elli göra ikväll undrar ni säkert? HA! drömma går ju.. men jag tänkte ivarjefall göra ett nytt försök att titta på harry potter, glo på hemsökta hus och vara barnvakt åt min älskade lillasyster. orkar faktiskt inte plugga mer nu. och imorgon ska jag börja töja ihhhhhhhhhhhhhh vad nervös jag är... håll tummarna för mig, tack!

nej, nu lockar duschen på mig med en ånga som luktar vaniljte. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0