torsdagar är dock en ganska bra dag

känner mig inte så väldigt mycket piggare än jag var imorse måste jag påstå.. trots att jag har tupplurat lite efter skolan.
provet idag gick som förväntat - dåligt! hoppas på ett g ivarjefall, fan att man ska vara så grymt dålig på språk. sitter för tillfället och tittar på made och tuggar på godisresterna från igår och väntar på att herr sinkkonen ska dyka upp.
förresten förresten förresten, vet ni vad, det är torsdag idag, och vet ni vad det betyder, att pappa ska storhandla idag, woohoo! har beställt hem chips och dipp precis som förra torsdagen, remeber? 

börjar känna mig lite kraslig igen, fryser som satan och hostar och vi har idrott imorgon, yes...
men jag kan. verkligen. inte. missa mer i skolan nu, så jag får helt enkelt släpa mig dit. men det kommer bli tufft eftersom att emil inte har nå skola imorgon, så då kommer det antagligen att kännas lite frestande att ligga kvar med honom i min gosiga säng, tänkte dock lyxa upp frukosten imorgon på något sätt. på så sätt kanske det blir det kanske liiiiiite lättare att gå upp. hoppas emil kommer snart nu, ska tvinga han att duscha med mig så jag kan bli lite varm.
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0