..vilket gjorde en seg dag ännu segare.

åhh, vad frustrerad jag börjar bli. det här publishme bara krånglar. man skriver ett långt inlägg och sen vipps så är det borta.

hursomhelst, så var det en ganska trevlig kväll igår. dock så var jag väldigt trött i slutet av kvällen efter att ha farit fram och tillbaka genom hela västerås. slutstationen var ivarjefall, bjurhovda, mc donalds och sen hem och sova. hade dock en knagande irriterande kännsla i magen under i princip hela kvällen. men det var borta när jag vaknade imorse, och jävla skönt var väl det!

jag är klar med engelskaföredraget ,som jag ska ha imorgon, för länge sen. ska väl bara läsa igenom det ett par gånger. funderar på om jag kanske ska plugga lite svenska också, till provet på tisdag. så slipper jag plugga ihjäl mig imorgon liksom.  emil stack iväg för några timmar sen, för att förhoppningsvis komma tillbaka, men så blir det nog inte, tyvär! vi hade också planerat att gå på bio imorgon, vilket sket sig eftersom att jag har det där äckliga svenska provet på tisdag. vilket gjorde en seg söndag ännu segare. några ljusglimtar är ju ivarjefall att hemsökta hus och pretty women går på tv ikväll. pretty women är ju alltid lika bra, oavsett antalet gånger man sett den.

upptäckte precis att de är nästan becksvart i mitt rum, ska nog ta mig upp och tända lite doft ljus, äta cheez balls och dricka coola. sen blir det ju kvällsfika med nybakat bröd lite senare, vilket har blivit typ söndagstraditionn här hemma. men ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0