11.30 en torsdags förmiddag

god morgon!
hade väldigt ont i huvudet i morse, dock så var det inte migrän, men ont gjorde de.
så jag tog ett mirakelpiller och forsatte att sova.
honey kilade iväg för ett tag sen och jag fick precis ett telefonsamtal och emil berättade att carlforska hade blivit bombhotat igen, right? för de har väl hänt förut? ivarjefall så har jag fått i mig lite frukost och tänkte försöka sova lite till och kanske, kanske jag kan ta mig iväg till matten och sen hämta upp mina älsklingar och möjligtvis ta en varmchoklad på stugan med elin, om hon behagar att svara på mina sms. jag måste ivarjefall ta mig iväg till skolan imorgon hur dåligt jag än mår eller hur ont jag än har, för annars blir det inge party för mig i helgen, och det existerar inte, så det så! tänk att det är fredag imorgon, herreguuud vad skönt
äsch, nu ska jag lägga mig ner och krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0