6 MÅNDER, hell yeah

tjollahopp!
skyndade mig hem från skolan idag så att jag skulle hinna med lite utav dom där skitläxorna innan emil dyker upp.
vi skulle hitta på någonting bara vi två eftersom att vi har varit tillsammans i ett halv år idag, typ.. alltså de där med datum är inte de lättaste men, amanda bestämmde åt oss att 16 mars skulle vara vårat datum, och då vart de så. vi beslutade ivarjefall att vi skulle gå på bio idag då. det uppstod ett  litet problem när vi skulle bestämma film,
vi har ju liiiiiiiiite olika film smak.jag ville se en skräckfilm, barnhemmet tror jag att den hette, och emil ville se någonting med robotar eller vad de var. i slutändan vart det iallafall patrik 1,5 så vi får hoppas på att den är bra dårå!
 
nu ska jag läsa lite ur världensfulsatespråk och svara lite på frågor innan emil kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0