bäckby äventyr

det vart lite mer än bara fika igår kväll.
jag och catie samlade ihop lite folk för att fika på stugan, sen vart det en tripp till bäcky för att gå på party på roffes, där vi stod och trängdes ett tag utan resultat. då bestämde vi oss för att försöka ta oss till den festen där emil var, men han var inte nykter nog för att ge en vägbeskrivning. men väl där så minglade vi runt lite och runt klockan ett kom syrran och hämtade oss.
när vi kom hem vart det mys och sen sova!

idag blir det kulturnatten, roligt roligt roligt, låt oss hoppas bara att de inte blir en alldeles för kall natt. både jonny rex och vargpakten ska spela på vltscenen i vasaparken, men de blir till att bita ihop i så fall.
jag och emil tänkte försöka ta oss ner på stan ett tag nu på eftermiddagen, haha, han håller förresten på och cyklar hem sin cykel från bäckby som vart kvar där igår, så jag lär väl hoppa in i duschen så jag är klar när han kommer sen, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0