Ellis egen talkshow

woohoo! nu har jag bara en och en halv engelskaläxa kvar att gör och typ två mattetal, lycka..
herregud vad skönt nu hinner jag nog se det okända och det är nya avsnitt också, ännu mer lycka.. spöken rocks! alltså verkligen jag är nog spökernas största fan, jag vill bli typ.. spökforskare när jag blir stor,  eller finns det någonting som heter så? gör det inte det tänker jag inte tänker jag uppfinna det, okej? nu är jag på sånt där pratit humör, emil brukar säga att när jag är såhär så kan jag ha en egen talkshow när jag bara står och pratar för mig själv. folk skulle nog dock inte tycka att det var så intressant, vilket är ganska synd.. tänk att få betalt för att stå och prata för sig själv hela dagarna, inte helt fel.

innan jag sätter igång med pluggandet igen måste jag göra reklam för en av västerås snyggaste (för 20 år sedan) man, borsett från Erik Ersberg och Emil Sinkkonen såklart, fast Erik Ersberg har ju flyttat till USA så frågan är om han räknas, men ivarjefall.. janne andersson - även kallad janne blues! han har gjort två singlar och jag är helt kär i den första:
Änglar Barer Ekon
. han är helt underbar! jag rekomenderar stark. PUSS

barägarens dotter hon häller i sprit
jag behagas av båda och går gärna dit

du steg in genom dörren utan förvarning alls
och gjorde entré i rummet där vi festa och sjöng för full hals

i love you, will miss you stod det på en lapp
och hon satt på tåget påväg söder ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0