fika-fredag, yooo

oooooooooooorka jag lyckades precis klicka bort ett helt inlägg aja, skitsamma.

gårdagen vart väldigt lyckad emils släkt var helt underbar, de tyckte om tårtan och emil tyckte om presenten. kan det bli bättre? efter kalaset kilade vi hem till mig och kikade lite på tv och sen sova.

var på väldigt trevligt humör i morse, det var knappt jobbigt att gå upp i mosre. skolan var också väldigt trevlig fram tills att håkan förstörde min dag. jag har aldrig träffat på en sån jobbig, irriterande och tråkig person i hela mitt liv.
han bara pratar och pratar och pratar och pratar om helt ovesentliga saker som inte ens hör till ämnet.
vi har en helt underbar kvinna i geografi och hon pratade också nästan hela lektonen, men hon bjuder in oss, skojar och är rolig, så läraren är enormt viktig.. tydligen.

nu ska jag bara ta det lugnt, försöka sova lite kanske.
ikväll är vi några brudar som ska ut och fika tror jag så det blir mysigt!
talk to you later, yooo - som catie säger.




Kommentarer
Postat av: catie

haha, yo yo!

2008-09-21 @ 20:06:06
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0