FREDAGSKVÄLLAR. NI VET.

då har alla i det lillabruna radhuset på katrinelundsvägen kilat iväg, förutom jag, vill säga.
jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och guppar på benet, så där som man gör när man är rastlös..
och det är precis vad jag är, rastlös!
hyrde en film förut i hopp om att de skulle sysselsätta mig en stund underkvällen sång, men den var helt värdelös.
jag hatar, verkligen hatar, filmer som inte är på svenska eller engelska.. speciellt om de är på danska eller norska.
för då vet man inte om man ska text eller inte,
kommer jag att förstå vad dom säger? kommer jag inte att förstå vad dom säger? text? inte text? ångest.. så jag sket i det!
och nu sitter jag här som sagt. ska nog ta mig en promenad i området, bara för att göra någonting.

emil kommer hit sen och sover också, han är på estetfest på johannisberg.
han ringde mig för ett tag sen så fick jag underhålla honom medans han letade reda på sin polare, tisfördriv......
så jag ska väl försöka hålla mig vaken tills han dyker upp ivarjefall.
äsch, nu ska jag hitta någonting vettigt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0