I just wanna feel you baby

gokväll!
oj haha, vad duktig jag känner mig för att jag skrev i morse, höhö. nejmen..
efter i um imorse dårå, så satte jag mig i vasaparken med kaffe och en cigg i solen iväntan på att matten skulle börja, och fick efter ett tag besök av en catie. vi satt och prata om allt mellan bäckby och gryta innan vi släpade oss iväg till skolan. skoldagen gick.. ganska fort! efter plugget satte sig jag, catie madd och sofia på de gyllene bågarna och utbytte lite ideér om kvinnors roll i samhället och utvecklingen, en typ uppsats som vi skull skriva i geografi, som jag förövrigt är finito klar med nu och de gick väl vägen, skulle jag tro ivarjefall.

fick finbesök ett tag nu på kvällen också, men blev lämnad i min ensamhet i kväll igen, stackars mig, stackars oss..
puss på min emil. jag får krama jason ikväll, jag älskar dig, du vet.

har ingen större lust att skriva, så nu slutar jag för idag.
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0