jag älskar min tv

hemma, känns bra. flydde från bilden de är ju så oerhört tråkigt. och nu sitter jag här och nyser och snörvlar, och orienteringen på idrotten imorse gjorde ju inte precis saken bättre.
känner mig lite trött men väldigt taggad inför ikväll, de känns som att de kommer blir en lyckad kväll, jag känner det.. i min magiska lilltå, hö. ska nog tupplura lite nu och sen börja göra mig vacker inför kvällen. och tagga tagga tagga!
ska träffa sebastian på stan halv ju någon gång och köpa juice och sen ta bussen till gryta. är lite skeptiskt till att de är på gryta, men de blir nog finemang!
dags att sova, pyss typ.

 och, ja. jag älskar min tv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0