kärlek vi första ögonkastet

nu har jag varit nere på stan en snabbis.
mötte först upp elin och charlotte på myrorna där jag hittade två jackor, en skinnjacka och typ, sån där som kapter på silja line har typ, marin blå kavaj med guld detaljer. jag är helt extas eftersom att jag hade tänkt köpa en helt ny skinnjacka och en sådan kostar ju minst 1000 spänn och nu hittade jag två jackor för 400 kr, det kan inte bli bättre! jag hängde undan dom, så jag ska springa ner på stan efter skolan imorgon och hämta upp dom.
se vart det en fika på stugan med elin, emil, max, vick och sebastian kom äve förbi en stund.
det kom tyvär ingen sarah, vi sa att vi skulle ta det någon annan dag.
sen vart jag tvungen att kila hem och äta, jag vart lite hungrig i magen.
emil kommer faktiskt hit sen ändå, han skulle bara hem och plugga lite först.
he, själv har jag ju redan gjort alla mina läxor STOLT!
dags för en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0