klag och tjat

äääääääääääntligen hemma och fått i mig mina mackor och mitt te och har jag också, så nu känns livet lite lättare.
ch nu ska jag bara tjata lite till.. herrejävlar vad jag längtar till helgen, lite irriterad på lilla otroligt söta catherine eklund,
för att hon sa det där om partyt idag, för att nu är det så att jag bara att gå och sukta efter det  hela vecken, buhu.. stackars mig. så.. ge mig helg nu, tack!

och nu fick jag sms av emil: "hamburgare :D" kotte.. nu vart jag sugen på det också.
nu är det ännu mer synd om mig, jag kommer bli tjooooooooooooock.
föråt för att jag tjatar förlåt för att jag klagar, korsning!

Kommentarer
Postat av: catie

MOHAHAHA

2008-09-22 @ 21:28:17
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0