no one i know could ever keep up whit me

nu har jag varit nere på stan och har hämtat hem mina älsklingar.
det vart även en snabb träff på myrorna med sarah och en fika med elin, max och emil. prinsesstårta och grejer! nu ska jag bara ta det lugnt för imorgon är det orientering och jag vill kunna vara med på det, har nämligen inte kunnat vara det än pga migrän och att jag ska lyckas bli sjuk hela tiden.
catie kom också förbi en snabbis på stugan och berättade att många i min klass tror att jag skolkar bara för att jag är borta mycket. men försök att ta er ur sängen med migrän + att jag har jävligt lätt att bli sjuk, så fuck you!
nog med ilska..
pappa ska snart åka och storhandla och tar förhoppningsvis med sig chips och dipp hem så jag kan sitta och mumsa på ikväll, ohboy.
imorgon blir det party, hell yeah, känner mig riktigt taggad.
så puss på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

skit i alla som tror att du skolkar,

det är du och jag emot alla med våra imunförsvar ;D

och du är väldigt bra elli .. <3

2008-09-26 @ 07:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0