puss alla glada människor

humöret är på topp, på en tisdag. helt sjukt!
kan väl bero på att mina favoritpojkar alltid lyckas muntrar upp mig helt utan att dom ens vet om  det, HE.
sebastian kom nämligen förbi här igår kväll så vi satt ute och pratade mass skit. sen kom emil också och vi flydde från kylan in på ok och stod där ett bra tag till, sen hem och mysa med emilpemil - som fanny säger!

och vet ni vad som hände idag! jag försov mig! det har aldrig hänr förut, de kan ju i och för sig bero på att jag glömde ställa klockan.. tänkt så det kan gå. det fixade sig ivarjefall, som det alltid gör, jag kom liksom inte ens för sent..
efter skolan vart det ett snabbt besök på um, sen hem och äta äta äta, svullo i know, men är man hungrig så är man, right?
och jag tänker ivarjefall inte svälta ihjäl, inte för att de är någon risk, jag beställde faktiskt tacos till kvällsmat, äta äta äta.
kan denna dag bli bättre liksom? jag skiter till och med i att jag har läxa, det ska bli kul att göra den.. nästan.. typ.

så nu ska jag göra den!
ska kanske ut ikväll och träffa favvosarna igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0