sebastians day!

filmen igår var helt okej och hyfsat rolig. måste dock erkänna att jag hellre hade sett sex and the city igen eller barnhemmet, den verkar vara väldigt läskig, me like! men det var mysigt, och sen när vi kom hem och skulle mysa somnar ju jag såklart. det är sånt som händer.

jag och emil stannade hemma fårn skolan idag också, av olika anledningar.  han kilade precis iväg och skulle träffa max,
 vi hade en deal som sa att han skulle hjälpa mig lite med plugget.  men jag lät honom löpa. 
jag får nog antagligen mer gjort om jag är ensam iallafall.  så kanske jag är klar till kl. åtta för du börjar det okända, oboy oboy oboy..  jag känner mig lite halv stressad, eftersom att jag måste göra allt plugg idag plus emils present, 
imorgon hinner jag ju inte då måste jag ju baka tårtan.  herregud vad har jag gett mig in på.
hade tänkt göra tårtan lite plojig men nu ska vi äte den med hans släkt, 
så nu vet jag inte om jag vågar.. HE.
pluggdags!



Grattis till sebastian som fyller år idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0