sexbloggar

jag var inne på blondinbellas blogg, och ja jag läser hennes blogg ibland, och hittade en länk till en sexblogg där.
sen sökte jag lite på google för att se hur många sånna där det fanns egentligen, hade aldrig hört talas om nå sånt innan.
hittade inte så väldigt många, men någonting jag kom fram till var att väldigt få verkar tycka vidare mycket om sebloggar och rent ut sagt hatar dom, och kallar författarna för pedofiler, horor och liknande. jag förstår inte grejen! om man ogillar sexbloggar så mycket är det väldigt enkelt att barav låta bli att läsa dom, de krävs ju mer energi att leta upp en sexblogg, och tala om för personen hur äcklig man tycker den är eller hur mycket man hatar bloggen är, än att helt enkelt bara låta bli. personligen tycker jag att sexbloggar är en väldigt bra ide, eftersom att de som skriver sexbloggar ofta kan mycket och är villiga att svara på frågor, det är ju betydligt lättare att ställe en intim fråga till en anonym bloggare än till sin biologilärare tex.
+ att man kan få många bra tips.
så jag säger bara till er sexbloggare - keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0