MÖRDARVECKA, BLÄÄ....

det vart en tripp hem till ryding sinkkonen igår för att sova där iallafall!
emil började vid nio typ imorse så vi gick till carlforska och sen travade jag hemåt och sov en stund till och sen upp och göra mig vacker inför skoldagen.
hade brara fyra lektioner idag, italienska, matte, engelska och svenska så det var skönt.
jag, catie, sofia och madde skulle ha kilat ner på stan efter skolan för lite jeans-provning och sånna dära tjejgrejer, men vi sa att vi skulle göra de på onsdag istället, för vi hade tydligen bara halv dag då. dock tjänar vi bara en lektion på det för att vi slutar efter lunch i vanliga fall också.
men nu blir det plugg som gäller ett tag, har geografi läxa till i morgon och samhäll också tydligen, men den boken har jag inte ens fått än så de blir lite knepigt, sen har jag tre engelska läxor till på torsdag + matte, fysatan..

jag ska jobbar lördag och söndag, så jag har ett tag på mig att peppa mig själv lite grann..
men chefen är läskig och rent ut av elak ibland, men vad gör man inte för lite extra pengar i fickan?
nej, nu måste jag börja med engelskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0