som sagt; du lever bara en gång och den gången är nu

efter att ha taggat till noice hela dagen och när rastlösheten började sätta in igen så bestämde jag och catie att de var party som gällde även igår kväll. så vi cyklade till skiljebo för förfest hos anton.
emil, sebastian och gustav kom också dit efter ett tag. när vi vart utkörda efter ett tag så cyklade jag, amanda, emil, gustav och sebastian hem till gurris. elin, hanna, louis, frida och nåfon mer kom också dit senare.
vi bastade, drack , lyssnade på musik och bara umgicks. det vart även en riktigt lyckad lördagskväll vill säga!
emil, jag och sebatian cyklad hemåt runt kl. två, skulle jag tro, sen hem och äta och sova som vanligt.

det är söndag idag och det betyder att det är hockey, men de är inte vilken hockeymatch som helst, det är VIK-Leksand!!!!!! och jag kan inte gå.. äckliga mensvärk, jag dööööööööööör. men jag får helt enkelt följa matchen på texttv, heja VIK <3
så nu sitter jag och tröstäter risen och cola. ikväll är det hemsökta hus ivarjefall, woohoo.
nu ska jag trycka i mig lite mer alvedon och svettas lite mer.
och förresten.. inte nog med att jag har grymt mycket mensvärk, förkylningen har blivit värre och jag har fått hosta igen, fysatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0